سفرآلامو با افزودن ماشین اجاره ای به کار خود قوی ادامه می دهد
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو شرکت خودروسازی با همتایان خود عملیات خود اجاره خودرو را گسترش داده است تا شامل فرودگاه بین المللی (سفرآلامو ) باشد. همچنین اخیرا در فرودگاه بین المللی سن دیگو (SAN) افتتاح شد.

سفرآلامو در حال حاضر در فرودگاههای سفرآلامو ، سفرآلامو ، اجاره ماشین سفرآلامو  فعالیت می کند، سفرآلامو مشتریان خود را با پارکینگ فرودگاه رایگان و همچنین امکان دریافت پول اضافی از طریق اجاره اتومبیل های مورد استفاده خود را به سایر اعضای مورد تایید.

این شرکت می گوید که سفرآلامو وقتی خودروی خود رنت ماشین را اجاره می دهد، صاحبان خودرو را پرداخت می کند، بر اساس مسافت پیموده شده که ماشین رانده می شود.
رجول زاپارد، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت سفرآلامو ، گفت: “ما هیجان زده ایم که سفرآلامو را به پورتلند عرضه کنیم.” “امروز ما در فرودگاه بین المللی پورتلند راه اندازی می کنیم تا بر سرعت حرکت ما در شهرهای دیگر ما شاهد باشیم.”

این شرکت می گوید: خدمات سفرآلامو شامل انتخاب رایگان کرایه ماشین  و رها کردن در یک ماشین شهری برای هر دو صاحب و اجاره دهنده می شود. مشتریان از پارکینگ فرودگاه رایگان و شستن خودرو بهره مند می شوند، حتی اگر سفرآلامو خودرو خود را اجاره نکند.

با توجه به سالها، مدل ها و مدل ها، نرخ های سفرآلامو متفاوت است، اما برای اجاره دهندگان، هزینه ها به طور ثابت 40-50٪ پایین تر از شرکت های معمولی اجاره خودرو است.

سفرآلامو یکی از بنیانگذاران و رییس شرکت سفرآلامو ، گفت: “اگر شما وسیله نقلیه خود را با سفرآلامو پارک کنید، به طور کامل در هر شرایطی تحت پوشش قرار می گیرید.” “ما مبلغ 1000000 دلار در پوشش مسئولیت اولیه برای شما ارائه می دهیم، بدون هیچگونه تخفیفی. ما همچنین هزینه کامل خودرو در مورد برخورد / آسیب / سرقت را پوشش می دهیم. پوشش بیمه شخصی شما هرگز در قلاب نیست. … ”

از زمان عرضه آن، سفرآلامو همچنان به گسترش و پشتوانه مالی و حمایت چندین سرمایه گذار از جمله سفرآلامو سفرآلامو ، موسس شرکت سفرآلامو براون چسککی و سفرآلامو است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: